poniedziałek, 1 sierpnia 2016

OOTD IN WARSAW. MARR

Tak to pierwszy OOTD prosto ze stolicy, czeka żebyś to właśnie Ty go zobaczyła!!
Czerń, biel, bordo... jak dla mnie połączenie idealne w każdej wersji.
Ale dzisiaj skupimy się na spodniach, ponieważ one mogą wywołać pewne zdziwienie i nie wszystkim mogą się podobać.
Są to 3/4, szerokie można powiedzieć rybaczki z New Yorkera. Można je również zdobyć w wielu innych sklepach. Kupując je inspirowałam się stylizacją Sylwii Gaczorek i wydaje mi się, że świetnie się prezentują. Był to naprawdę dobry zakup (obiecuję, że jeszcze nie raz zobaczycie je na blogu.) 
Cóż, sami oceńcie jak wam się podobają i dajcie znać w komentarzach. 








Bluzka-TOP SHOP
Spodnie-New Yorker
Buty-Reebok 

2 komentarze:

  1. Tak jak mówiłam, ogólnie mi nie pasują, ale nie dziwię się, że ty je masz. Bo to do ciebie pasuje :D
    Co wy takie króciutkie pościki dajecie? To jest smutne :(

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te spodnie ;3 sama takie posiadam :p
    według mnie idealnie się w nich prezentujesz;3
    wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu <3 buuziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń