piątek, 26 sierpnia 2016

OOTD RETRO. MARR

Witajcie długo mnie tu nie było, ale obiecuje, że nadrobię zaległości. Na początek może opowiem wam skąd pomysł na tą sesje. Będąc na wakacjach u babci, postanowiłyśmy razem z Kasią wybrać się na strych i trochę pogrzebać w starych ciuchach. Po wyjściu na górę, pierwsze co przyszło nam do głowy to właśnie pomysł na sesje,
spojrzałyśmy na siebie i od razu wiedziałyśmy co mamy robić. Znalazłyśmy naprawdę fajne rzeczy, które postanowiłyśmy wykorzystać tym bardziej, że świetnie zgrywały się ze scenerią.
Potem parę przygotowań, małe sprzątanie i dobra zabawa. Naszym głównym celem w tym poście jest udowodnienie, że powiedzenie "STARE ALE JARE" jest prawdą. Mówiąc szczerze patrząc na te rzeczy, które były dawniej i to co jest teraz mogę spokojnie powiedzieć, że moda z czasem wraca, na pewno w trochę ulepszonej wersji, ale wciąż bardzo podobnej.
Co tu więcej mówić; sami zobaczcie i napiszcie co sądzicie.

















2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :D i pomyśleć, że to nie ja fotografowałam :)
    (Jak to? Beze mnie?)
    Mam nadzieję, że szybko wrócicie do formy :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominacja do LBA dla was.
    http://0zuzol0.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń